עושים רילוקיישן לחו"ל? כל הטיפים לבחירת ביטוח בריאות

רילוקיישן לחו"ל דורש מכם המון היערכות והתארגנות ומצריך הקדשת תשומת לב מיוחדת לבחירת ביטוח בריאות. רגע לפני שאורזים מזוודות וטסים, כך תבטיחו כי תעמוד לרשותכם מעטפת שלמה של שירותים בריאותיים.

בשנים האחרונות וכתוצאה מפתרונות טכנולוגיים מתקדמים העולם הפך לכפר גלובלי ועבור אנשים רבים קיימת אפשרות של רילוקיישן לחו"ל. המעבר למדינה אחרת מאוד מרגש לכל הדעות, אך עם זאת הוא גם דורש היערכות והכנות, כאשר אחד הדברים החשובים ביותר עליהם יש לשים דגש הוא בחירת ביטוח בריאות. לעומת ביטוח נסיעות, ביטוח בריאות מספק מעטפת שלמה של שירותים ומענה לכל הצרכים של אלו המתגוררים בחו"ל, צרכים בריאותיים התואמים את שירותי הבריאות אליהם אנו רגילים, זאת תוך שמתכתבים עם מערכת הבריאות המקומית. אולם על מנת שהביטוח יספק את הכיסוי האופטימלי עבור הצרכים הבריאותיים שלכם, עליכם לבחור אותו בהתאם למשתנים הבאים.

ודאו כי הביטוח כמה שיותר מקיף

אחד הפרמטרים החשובים בבחירת ביטוח בריאות לחו"ל הוא היקפו של הכיסוי הרפואי. במקרים של רילוקיישן, בהם המעבר הוא לפרק זמן ממושך, חשוב שיהיה מענה מותאם אישית לצרכים בריאותיים שונים ומגוונים ולא רק למקרי חירום. ביטוח בריאות של DavidShield למשל מעניק לישראלים אשר מעתיקים את מקום מגוריהם לחו"ל כיסוי מקיף במיוחד. כך מלבד בדיקות שבשגרה, מעקב הריון וטיפול במחלות כרוניות, הרוכשים פוליסה מטעם החברה יכולים ליהנות מכיסוי לסדנאות מניעת עישון, חדר כושר לשמירה על הבריאות, מימון מלא לתרופות ועוד שלל מאפיינים שמאפשרים לחיות בחו"ל וליהנות משקט נפשי.

בחירת חברת הביטוח

המעבר למדינה אחרת דורש מאתנו להתמודד עם שינויים רבים, ומלבד אורח החיים שמשתנה מן הקצה אל הקצה, עלינו להתמודד גם עם שינויים מהותיים בשירותי הבריאות אליהם התרגלנו. לכן, חשוב לבחור בחברת ביטוח אשר תקנה לנו את תחושת היציבות והביטחון המקסימלית גם כאשר אנו רחוקים. מבין המשתנים אשר ישפיעו על בחירת החברה וותק, ניסיון ומקצועיות יהיו במקום הראשון. כמו כן, יש לוודא כי החברה מספקת שירות זמין סביב השעון, נמצאת בהסכמים מקצועיים עם מוסדות רפואה סביב העולם ומספקת מענה התואם במדויק את הצרכים שלכם.

סוגיית העלויות – גם היא משמעותית

כאמור, העלויות אינן צריכות להיות הפרמטר שיכריע באם לבחור בפוליסה אחת או אחרת, אך בהחלט עליהן להוות שיקול מרכזי. היות וישנם סוגים שונים של פוליסות ביטוח, העלויות החודשיות עלולות להשתנות בהתאם להיקף הכיסוי והשירותים הניתנים. לכן, בעת בחירת ביטוח בריאות עליכם לבדוק מהן עלויות הביטוח החודשיות ולוודא כי הן עומדות בקנה אחד עם התמורה שתקבלו. כמו כן, עליכם לבדוק לפרטי פרטים מהם השירותים הרפואיים הניתנים לכם במסגרת הכיסוי הביטוחי ומהו גובה ההשתתפות העצמית.

נסכם ונאמר כי לפני רילוקיישן יש לבחור בפוליסת ביטוח בריאות מקיפה המוצעת על ידי חברה בעלת מוניטין. זאת על מנת שתזכו לשירותים בריאותיים מקיפים התואמים את הצרכים שלכם.