ביטוח תאונות אישיות

תאונת עבודה מידי שנה, נפגעים בישראל אלפי אנשים כתוצאה מתאונות שונות, שמתרחשות בדרכים, במקומות העבודה, בבתי המגורים, או אפילו סתם ברחוב. אם בוחנים את הסטטיסטיקה, רוב התאונות דווקא אינן מתרחשות בדרכים, אלא דווקא, בכל המקומות האחרים אותן ציינו, וזה כמובן קורה לצערנו על בסיס יום יומי כמעט. תחשבו כמה פעמים יוצא לקרוא/לשמוע כי אדם נפגע או חלילה נהרג מתאונה כלשהי שהיא אינה תאונת דרכים.
באופן כללי, כמובן שכל אדם צריך לעשות מעשים, על מנת שהוא חלילה לא ייפגע מתאונה כלשהי וישמור על כללי זהירות בסיסיים שיוכלו למנוע את התאונה. עם זאת, לא תמיד ניתן למנוע את אותן תאונות ב-100% וכפי שנאמר התאונות פשוט מתרחשות מכל מיני סיבות.
לצערנו, גם האנשים הזהירים ביותר, עשויים להיפגע כתוצאה מתאונה, שהיא לאו דווקא קשורה למה שהם עשו, אלא לדברים שאחרים ביצעו. כמובן, שאף אחד לא רוצה למצוא את עצמו במצב בו הוא חלילה נפגע בתאונה של במסגרת העבודה או בתאונת דרכים ואז הוא נמצא במצב בו הוא יימצא במצוקה כלכלית.
על מנת למנוע, מצב בו אין הכנסה כלכלית לאחר תאונה שהינה לא במסגרת מקום העבודה, מומלץ מאוד לרכוש פוליסת ביטוח תאונות אישיות. זוהי פוליסה המעניקה כיסוי ביטוחי במקרה של מוות, נכות או אובדן כושר עבודה. כמובן שמצב ההחלמה מתאונה עשוי להיות קצר יחסית, אך כמובן שהוא גם עלול להיות ממושך.
ביטוח תאונות אישיות, מאפשר לכל מי שנפגע בתאונה שלא במקום העבודה או בתאונת דרכים, להתמודד עם כל הקשיים הכלכליים, שכן הפוליסה כוללת מענק חד פעמי במקרה של מוות או נכות, או גם מענק תקופתי במקרה ומדובר על אובדן כושר עבודה. חשוב לציין, כי פוליסת ביטוח תאונות אישיות מעניקה כיסוי גם במקרה ומקבלים קצבה מביטוח לאומי, או מפוליסות אחרות במקרה של תאונה.